NULL

Strona główna>Forum>Systim
118 10 12 9 9
Array ( [act] => forum [f] => 8 [strona] => 9 )
< wróć do wszystkich działów
<< <3456789101112> >>
Systim (10)
Dzięki !!
2 ostatni:  04.05.2020, ~Madi
transfer między kasami
>
Można zrobić dwie płatności ale na wydruku zawsze będzie taki rodzaj płatności, jaki został wybrany przy wystawianiu faktury. Można ewentualnie w uwagach zapisać jakie płatności były dokonywane.
Aby dodać dwie płatności należy jedną z nich dodać wystawiając fakturę (wpisując kwotę w polu "zapłacono"), następnie przejść do zakładki "płatności", tam dodać nową płatność (drugą) i powiązać ją z fakturą. Można w ten sposób dodać dowolną ilość płatności do faktury

1 ostatni:  29.04.2020, ~klient11
typy produktów
>
Jeśli ten produkt był już gdzieś użyty to pewnie nie da system go usunąć, obojętnie gdzie czy to PZ, czy WZ czy FV. Można na pewno "ukryć" ten produkt wchodząc w jego edycje, i dodać jeszcze raz prawidłowo . a jeśli system pozwoli to usunąć go i wprowadzić jeszcze raz.
1 ostatni:  23.04.2020, ~jolka88
typ produktu
>
chyba po prostu trzeba edytowac szablon dokumentu, usunac z szablonu te rzeczy, ktorych sie nie uzywa :)
1 ostatni:  21.04.2020, ~bubi
faktura na jednej stronie
>
Kiedyś miałem ten sam problem, pomoc techniczna przesłała mi tę instrukcję i wszystko działa
https://www.systim.pl/q49-Zaburzona-numeracja-faktur---luka-w-numeracji--

1 ostatni:  13.12.2019, ~Doni
Numeracja faktur
>
W administracji Połączenie z Systim Plus i drukarki fiskalne zaznaczyć okienko i wtedy w lewym menu pojawi się opcja klucze systimplus, tam można skopiować klucz.
1 ostatni:  17.12.2019, ~basia p.
Nowe połączenie z Systim plus
>
Witam wszystkich.
Może mi ktoś pomóc:

Mam połączony Systim plus z drukarką fiskalną(drukuje paragon testowy).

1)Po zalogowaniu się w Systim nie wyświetla się informacja o połączeniu. ( w Systim plus status połączenia "Nasłuchiwanie").

2)Po wystawieniu paragonu nie mogę go zafiskalizować, nie drukuje się. Dropbox wyłączony.

W ustawieniach nie mam w ogóle dostępnej opcji połączenia bezpośredniego/wtyczka.

Drukarka Novitus Deon E

0 ostatni:  14.12.2019, ~Bartosz
Brak połączenia Systim z Systim Plus
>
Dużo informacji na temat edycji szablonów jest w "pomocy". Poza tym, orygianlny szablon można łatwo przywrócić, więc nawet jak coś zepsujesz, wczytujesz oryginalny i zaczynasz od początku.
1 ostatni:  26.11.2019, ~Aleks
Dodanie logo do szablonu
>
Miałem kiedyś podobny problem. Wtedy chodziło o zmianę ceny produktu. Drukarka nie chce przepścić produktu o takiej samej nazwie z dwoma różnymi cenami. Polecam sprawdzić, czy to nie ten sam problem. Wystarczy, choćby minimalnie, zmienić nazwę prodktu i będzie ok.
2 ostatni:  15.11.2019, ~MO
problem z produktem
>
Jedynie w Administracja -> Rachnki bankowe, tam edytować rachunek, o który chodzi.
1 ostatni:  20.11.2019, ~bubi
swift
>
<< <3456789101112> >>
Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!


Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok