Strona główna>Forum>Rachunkowość>jak złożyć reklamacje na systimi?
< wróć do Rachunkowość
jak złożyć reklamacje na systimi?
~autor27.06.2022 00:00 faktura sprzedazowa nie jest brana pod uwage do raportow
po wejsciu na edycje system wyswietla ze jest niezaksiegowana
a we wszystkich filtrach wyswietla ze jest zaksiegowana
po zapisaniu dalej jest niezaksiegowana
zamiast wyliczyc zysk w miesiacu, pokazuje jakies durne koszty
nie jest pokazywana na liscie dokumentow do zaksiegowania
ewidentnie jakis bubel
jaka jest procedura reklamacji?

~xy 30.06.2022 12:37 Fakturę możesz zaksięgować i wtedy będzie zaksięgowana.
Możesz też sobie oznaczyć jako "zaksięgowana", to wtedy to znaczy, że zaznaczyłeś, że jest zaksięgowana. A to nie znaczy, że faktycznie ją sobie zaksięgowałeś. A może zaksięgowałeś i usunąłeś potem? Ciężko powiedzieć po przeczytaniu komentarza.

Jeśli jest niezaksięgowana to oczywiście nie wejdzie to przychodów no bo jak :)
Prześlij zgłoszenie przez formularz kontaktowy czy na adres e-mail to sprawdzą co zrobiłeś nie tak.
#1

Odpowiedz




< wróć do Rachunkowość
Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!