Forum Systim
Ordynacja podatkowa

Strona główna>Forum>Ordynacja podatkowa>Nieobecność pracownika
< wróć do Ordynacja podatkowa
Nieobecność pracownika
~Zuza10.02.2023 12:44 Witam,
jak w systemie dodać urlop pracownika?

~asd 17.02.2023 22:46 moduł Kadry i Płace, tam zakładka Kadry, przy danym pracowniku na liście klikasz w opcje i tam jest opcja kalendarz pracownika czy jakoś tak. Tam z kolei będą dwie zakładki - w jednej wpisujesz czas pracy, a w drugiej właśnie wprowadzasz urlop czy inne nieobecności.
#1

Odpowiedz




< wróć do Ordynacja podatkowa
Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!


Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok