Strona główna>Forum>Prawo pracy>Nowe zasady prowadzenia dokumentacji pracowniczej
< wróć do Prawo pracy
Nowe zasady prowadzenia dokumentacji pracowniczej
~ala19.12.2019 15:35 Gdzieś mignęła mi informacja dotycząca zmian w prowadzeniu dokumentacji, ma ktoś jakieś dokładne informacje na ten temat?
~Moly78 12.03.2020 09:05 Z tego co wiem, zmiany miały miejsce od początku roku 2019 i na temat przechowywania dokumentacji brzmiały:
10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł, chyba że odrębne przepisy przewidują dłuższy okres.

Nie wydaje mi się, żeby od 1 stycznia 2020 były jakieś nowe przepisy, chyba że w wyspecjalizowanych branżach.
#1

Odpowiedz




< wróć do Prawo pracy
Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok